(VVV) Zuid-Limburg in het nieuws november

15 november 2018

(VVV) Zuid-Limburg in het nieuws november

VVV Zuid-Limburg leverde input voor de jaarlijkse NKC Evenementengids en website over kamperen en verblijven in Valkenburg tijdens de André Rieu concerten in Maastricht. NKC is de grootste camperclub van Europa.

Wijn uit Vijlen heeft een Europese beschermde status ontvangen. De productiemethode van Wijngaard Sint Martinus voldoet aan alle voorwaarden voor de bescherming. Over deze erkenning berichtten De Limburger op 13 november en op 14 november.

Valkenburg is een uitdagende kerstmarkt aldus afar.com. Ook zoover.nl sluit daarbij aan met een lijstje van de leukste kerstmarkten  en elleeten.nl sluit daarbij aan.

De kerstcampagne viel meteen op bij pretwerk.nl

Foodblogger foodclicks.nl  en een aantal media waaronder verkeersbureaus.info,
limburgtoday.nl, Via Heuvelland en parkstadactueel.nl schreven over de nieuwe kiwibesvlaai.

Events.nl schreef over de 8e editie van het Dutch Mountain Film Festival.

De herdenking van de Eerste Wereldoorlog in de gemeente Echt-Susteren, Maaseik en de Gemeinde Selfkant op 17 en 18 november stond in de schijnwerpers bij albaworld.nl, verkeersbureaus.com en bij eropuitinlimburg.com.

De redactie van Via Heuvelland bracht nieuws over het Beleefweekend in de Cittaslowgemeenten.

Dat er in Heerlen goede dingen gebeuren, toont dit filmpje van de Provincie Limburg aan.