(VVV) Zuid-Limburg in het nieuws februari

26 februari 2018

(VVV) Zuid-Limburg in het nieuws februari

Stichting Landgoed Slot Schaesberg wordt officieel eigenaar van Kasteel Schaesberg en bijbehorend landgoed. 1limburg besteedde er aandacht aan. Het park is van april t/m oktober toegankelijk voor het publiek, dient overdag als opleidingscentrum voor ambachtslieden en  fungeert als sociale werkplaats voor mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt en als vrijwilligersorganisatie.

Golf- en Wellness Hotel Tummers in Valkenburg is landelijk winnaar van de Orange Zoover Awards in de categorie Hotels.

Op de website reisvlinder.nl verscheen een artikel over de streetart hoofdstad van Nederland; Heerlen.

In de bijlage ‘purRegio’ van de Aachener Zeitung een artikel over ‘Hotel Herberg de Smidse’.

Het evenement ‘Kunst in Vakenburg’ (KIV) trok de aandacht van events.nl en eropuitinlimburg.com.

Over mooie fietsroutes, accommodaties en attracties in het Heuvelland en in Parkstad schreef zoover.nl een blog.
Verkeersbureaus.info schreef over de Wandelroute van 2018 in Zuid-Limburg uitgereikt op de Fiets en Wandelbeurs in Gent.

Een prachtige documentaire over het leven van autochtonen en ondernemers naast elkaar, en de natuur in Vijlen is nu online te vinden.

De Belgian Federation of Tourist Press (BFTP) plaatste een artikel op de website over de vernieuwde Gerardushoeve gelardeerd met toeristische omgevingsinformatie.