Detail

Oproep, van het goede doel tot Eijsden-Margraten

15 juli 2018

Oproep, van het goede doel tot Eijsden-Margraten

Wilt u Kika ondersteunen, meedenken met kloostercomplex Hoogcruts of u Rieu ervaringen delen? Lees dan snel verder.

Ondersteun onze relatie Ingo Bulles van Vijlerhof met zijn (persoonlijke) acties voor Stichting For a Kid’s Smile. Doneer of doe mee aan een van de activiteiten.

In augustus ronden de Gemeente Eijsden-Margraten, Het Limburgs Landschap en de andere betrokken partijen hun werkzaamheden af van voormalig kloostercomplex Hoogcruts, de nieuwe Euregionale plek voor kunst, cultuur, natuur en technologie. In de toekomst 'HX Hoogcruts' dat staat voor de oorspronkelijke naam Hoog Kruis. Heeft u interesse om deel uit te maken van een denktank-workshop begin augustus, meld u dan bij info@studiowanders.nl.

Heeft u nog leuke Rieu ervaringen die u met ons wil delen? Wij zijn benieuwd naar de impact die dit heeft op uw bedrijfsvoering en wat u zoal doet om daar op in te spelen. Zo kunnen we hier in de toekomst extra aandacht aan geven. Graag uw bevindingen naar corporate@vvvzuidlimburg.nl.