Naar André Rieu op het Vrijthof?

2 juli 2018

Naar André Rieu op het Vrijthof?

Let op: van 6 tot 9 juli en van 13 tot 16 juli zijn er wegwerkzaamheden met verkeershinder in Maastricht. Maastricht Bereikbaar geeft reis- en parkeertips.

Verkeershinder Maastricht: attendeer uw gasten

In de weekenden van 6 tot 9 juli en van 13 tot 16 juli - tegelijk met de concerten van André Rieu op het Vrijthof - is de Viaductweg in Maastricht telkens in één rijrichting afgesloten. Dat geeft hinder voor autoverkeer tussen de A2 en het centrum. Attendeer uw gasten die een bezoek brengen aan de stad op de bereikbaarheid:

1) Bezoekers concerten Andre Rieu: vertrek op tijd en ga voorbereid op weg. Maastricht Bereikbaar geeft reis- en parkeertips. Kijk op www.maastrichtbereikbaar.nl/andre-rieu. Hier vindt u een bestand voor een A4-poster die u zelf kunt printen en ophangen, bijvoorbeeld bij de receptie van uw accommodatie.

2) Reguliere bezoekers aan Maastricht: reken op extra reistijd. Laat waar mogelijk de auto staan en pak het OV of reis via een P+R. Kijk voor reistips en OV-kortingskaartjes op www.maastrichtbereikbaar.nl/viaductweg.