Meerssen lanceert www.toerismemeerssen.nl

15 juli 2018

Meerssen lanceert www.toerismemeerssen.nl

Op donderdag 5 juli presenteerden de gemeente Meerssen en de VVV Zuid-Limburg in het Erfgoedhuis aan de Markt de nieuwe toeristische website van Meerssen. Onder toeziend oog van een aantal genodigden ging de site www.toerismemeerssen.nl 'live'. Wethouder Toerisme Luc Volders schetste in zijn welkomstwoord het verleden van toeristisch Meerssen. De Romeinen, Karel de Grote en Gerberga maakten allemaal deel uit van het Meerssens verleden. Aan de hand van fraai beeldmateriaal wordt Meerssen gepresenteerd als unieke plek waar het goed vertoeven is. Naast 'must see hotspots' bevat de website onder andere een agenda met publieksactiviteiten, suggesties voor een actief verblijf in Meerssen en overnachtingsmogelijkheden. De website bekijken? Zie www.toerismemeerssen.nl.