In 2019 zetten VVV Zuid-Limburg
en Maastricht Marketing de campagne Limburg lonkt voort. In 2017 is deze unieke
samenwerking gestart waarbij VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing als
eerste regio een blogsabbatical organiseerden. Afgelopen jaar werd sterk
ingezet op het bezoek van influencer evenementen, twee grote influencer trips
in mei en oktober en de Pinkpop actie.
Limburg Lonkt gaat zich
sterker focussen op duurzame samenwerkingen. We gaan bezoeken meer brengen aan influencer evenementen om nieuwe contacten op te doen, maar de
campagne zetten we voort met de huidige warme relaties. Na verschillende
intensieve samenwerkingen de afgelopen 2 jaar, bonden ambassadeurs zich aan Limburg Lonkt waarmee we komend jaar gerichter acties kunnen uitzetten.
Limburg Lonkt staat voor het
vinden van geluksmomentjes, rust en verrassingen uit de streek en hierbij
spelen ook de eigen inwoners een rol. Dit jaar gaat Limburg Lonkt een
samenwerking aan met de regionale bloggers Liefs uit Limburg. Zij gaan op pad
en zullen schrijven over al het moois dat de regio te bieden heeft op www.limburglonkt.nl
en www.liefsuitlimburg.nl.
Afgelopen jaar heeft Limburg lonkt haar eigen platform (www.limburglonkt.nl)
en Instagramaccount gelanceerd. In 2019 gaat dit verder ontplooid worden. We zetten sterker in op het delen van geluksmomentjes via dit kanaal. De
hashtag #visitzuidlimburg gaan we frequenter en consequenter verspreiden via
cross mediale uitingen.