Detail

Limburg lonkt: gouden blogcampagne afgesloten

3 november 2017

Limburg lonkt: gouden blogcampagne afgesloten

Donderdag 2 november vierden Maastricht Marketing en VVV Zuid-Limburg letterlijk de afsluiting van hun gezamenlijke drie maanden durende blogcampagne ‘Limburg Lonkt’. De intensieve samenwerking leidde tot een mediawaarde van tot nu toe € 570.000 en een investering van 50.000 euro. Bekijk hier een impressie van haar reis: https://vimeo.com/241712792.


In aanwezigheid van alle betrokkenen bij dit omvangrijke project leverde blogster en vlogster Naomi symbolisch de sleutel in van haar ‘Limburg Lonkt’ Volkswagen busje - waar ze drie maanden lang mee door Zuid-Limburg reed - aan Vital Verheggen, commercieel directeur WellColl groep. In een setting aan tafel interviewde Vivian Lataster; Naomi van Putten, Leontien Mees van Maastricht Marketing, Manon Luijten van VVV Zuid-Limburg, wethouder John Aarts van de Gemeente Maastricht en verschillende ondernemers, over de campagne. Plek van handeling was de historische gemeentegrot in Valkenburg, daar waar het toerisme ruim 132 geleden is ontstaan en waar de aanwezigen konden proeven van het door Naomi zelf gebrouwen Gulpener ‘Limburg Lonkt’ bier. En van vlaai van de Bisschopsmolen Maastricht, appelfrietjes van Talentino, gehaktballen van Saveurs, wijnen van Hoeve Nekum en Wijngaard St. Martinus en champagne van Wijngoed Fromberg. Events.nl, TV Valkenburg en Parkstad Actueel deden verslag van de viering. Voor liefhebbers; Naomi schrijft nog steeds blogs bijvoorbeeld over de Romeinse tijd.