Grote ondernemerssuccessen in januari

31 januari 2018

Grote ondernemerssuccessen in januari

Kasteel Vaalsbroek kwam met goed nieuws en werd winnaar van de publieksprijs MeetingReview voor ‘beste meeting locatie van Nederland’ in de categorie XL. Ook Auberge de Smockelaer deed een duit in het zakje en is verkozen tot ‘beste trainingslocatie van Nederland’ bij de Meetingawards. En Château St. Gerlach werd ‘Beste vergaderlocatie van het jaar 2017’  met het multifunctionele St. Gerlach Paviljoen & Kasteelhoeve tijdens het Meetings Business Event.

Brouwerij de Fontein werd de ‘Parel van de Westelijke Mijnstreek’ en won de Brilliant Business Award 2018. GaiaZOO is uitgeroepen tot ‘Leukste uitje van Nederland’ door de ANWB-leden en laat de Efteling achter zich als winnaar van 2018. En ook Kasteelpark Born viel in de prijzen met de winnaar van ‘het Zilveren Uitje’ van Limburg en behoort daarmee tot de drie Leukste Uitjes van Limburg. Ook winnaars bij de booking.com awards waren - naast de al gehuldigde leden tijdens de VVV nieuwjaarsbijeenkomst - Hotel Groot Welsden, Camping ‘t Geuldal, Dalauro Bed & Breakfast, Camping Osebos, Hotel Tummers, Alkenrode Logies, Landschapscamping Alleleijn, Bed& Breakfast Hotel Andrea.